Literatuur bij deze dag
- Buijs, K. and Van der Zwaart, P. (2006). Aandachtsgebieden voor een doorgaande lijn rekenen-wiskunde van po naar vmbo). Enschede: SLO.
- Freudenthal, H. (1984). Appels en peren / wiskunde en psychologie. Apeldoorn: Van Walraven.
- Matthijsse, W. (1996). Materiaalontwikkeling Procenten Volwasseneneducatie. Panama-Post. Tijdschrift voor nascholing en onderzoek van het reken-wiskundeonderwijs, 14(3), 12-19
- Moor, E. W. A. d., Streefland, L. and Treffers, A. (1991). Proeve van een nationaal programma voor het reken-wiskundeonderwijs op de basisschool (13) - procenten, een analyse van het gebied. Panama-Post. Tijdschrift voor nascholing en onderzoek van het reken-wiskundeonderwijs, 9(4), 25-42
- Oonk, W. and Keijzer, R. (2010). De kennisbasis voor procenten (Kanaal 125). Reken-wiskundeonderwijs: onderzoek, ontwikkeling, praktijk, 29(1), 45-49
- Streefland, L., Moor, E. W. A. d. and Treffers, A. (1991). Proeve van een nationaal programma voor het reken-wiskundeonderwijs op de basisschool (14) - procenten - didactische notaties. Panama-Post. Tijdschrift voor nascholing en onderzoek van het reken-wiskundeonderwijs, 10(1), 29-38
- Wijers, M. M. (1991). Reactie op 'Proeve ...' 13 en 14 (procenten). Panama-Post. Tijdschrift voor nascholing en onderzoek van het reken-wiskundeonderwijs, 10(2), 11-14
|
|
Literatuur divers
Oefenen
Overig
Literatuur (rekenen/wiskunde)
Verzameling van 4000 artikelen over reken-wiskunde onderwijs
|