Dag 2 - 11 december 2014
Huiswerk 'denkpapier'
-
Laat de klas (een) opgave(n) maken met kladpapier (bijvoorbeeld uit een voorbeeldexamen).
-
Neem het kladpapier in en analyseer het.
-
Bewaar zelf al het leerling materiaal en jouw analyse.
-
Stop bijv. 1 uitwerking van 1 leerling (gescand) - een uitwerking die jou opvalt, mogen er ook een paar zijn - in het portfolio met daarbij jouw analyse. Anonimiseer het leerling werk.
Huiswerk onderzoek
-
Werken aan onderzoeksplan, tussenversie meenemen 15 januari (zie groepjes; opsturen per mail of mailen dat het in portfolio staat)
Huiswerk portfolio
Zie bijeenkomst 1 voor uitleg. Graag je dossier openstellen voor:
-
rstelwagen@cinop.nl (rinske stelwagen)
-
m.wijers@uu.nl (monica wijers)
-
v.jonker@uu.nl (vincent jonker)
-
m.vliegenthart@aps.nl (madeleine vliegenthart)
|
Onderzoeksgroepen
-
Albert, Frank, Bas, Alie: Wat is de invloed van rekenpractica in de eigen beroepspraktijk op begrip, motivatie en ervaring van beroepsrelevantie?
-
Maurice, Olof: Verhoogt het aanbieden van contextgerelateerde opgaven (binnen eigen beroepspraktijk) de motivatie en prestatie van tweedejaars niveau 3 studenten MZ en PW
-
Jose, Cees, Henri: Kunnen we Singapore rekenen op het gebied van verhoudingen inpassen in de verschillende leerstijlen van Kolb
|