Dag 4 - 29 januari 2015
-
Hier staat de
Powerpoint
-
foto 1,
foto 2,
foto 3,
foto 4,
foto 5,
foto 6,
foto 7,
foto 8,
foto 9,
foto 10,
foto 11
Huiswerk verhoudingen, keuze uit
-
Didactische leerlijn procenten of verhoudingen ‘aangekleed’ vanuit eigen rekenmethode, met onderbouwing
-
Didactische analyse Leerlijn procenten of verhoudingen in de eigen rekenmethode in vergelijking tot de hier gepresenteerde leerlijn, met reflectie.
Huiswerk portfolio
Zie bijeenkomst 1 voor uitleg. Graag je dossier openstellen voor:
-
rstelwagen@cinop.nl (rinske stelwagen)
-
m.wijers@uu.nl (monica wijers)
-
v.jonker@uu.nl (vincent jonker)
-
m.vliegenthart@aps.nl (madeleine vliegenthart)
|
Onderzoeksgroepen
-
Albert, Frank, Bas, Alie: Wat is de invloed van rekenpractica in de eigen beroepspraktijk op begrip, motivatie en ervaring van beroepsrelevantie?
-
Maurice, Olof: Verhoogt het aanbieden van contextgerelateerde opgaven (binnen eigen beroepspraktijk) de motivatie en prestatie van tweedejaars niveau 3 studenten MZ en PW
-
Jose, Cees, Henri: Kunnen we Singapore rekenen op het gebied van verhoudingen inpassen in de verschillende leerstijlen van Kolb
|