Dag 7 - 2 juli 2015
|
Onderzoeksgroepen
-
Cor en Tülin:
Hoe kunnen we de inhoud van de algemene rekenvaardigheid meten/meetkunde zo concreet mogelijk maken voor de ICBW leerlingen?
(vincent)
-
Jacomien en Faiza:
Is er een verband op het rekenresultaat (in het gebied meten/meetkunde) en de motivatie als je het rekenen in de beroepscontext plaatst
(irma)
-
John en Hans:
Hoe kunnen we het begrip inhoud uit het domein meten/meetkunde laagdrempeliger maken voor de leerling?
(rinske)
-
Leo en Renske:
Welke voorspellende waarde heeft het cijfer op de eindtoets Deviant 3F verbanden op de COE (onderwijsassistent op 2 plekken)?
(vincent)
-
Carolien en Jeffrey:
Hoe kunnen we door een ontspanningsoefening rekenstress wegnemen?
(monica)
-
Sahin en Theo:
Wat is de invloed van het gebruik van de oplossingsstrategieën Staartdeling of hapjesmethode op het rekenresultaat?
(rinske)
-
Martijn:
Beter rekenen door te tekenen?
(vincent)
|