kop

Opleiding 2015 (Da Vinci College)

| Home | Programma | Intake online | Dag 1 | Dag 2 | Dag 3 | Dag 4 | Dag 5 | Dag 6 | Dag 7 |

Dag 7 - 2 juli 2015

Onderzoeksgroepen
  • Cor en Tülin: Hoe kunnen we de inhoud van de algemene rekenvaardigheid meten/meetkunde zo concreet mogelijk maken voor de ICBW leerlingen? (vincent)
  • Jacomien en Faiza: Is er een verband op het rekenresultaat (in het gebied meten/meetkunde) en de motivatie als je het rekenen in de beroepscontext plaatst (irma)
  • John en Hans: Hoe kunnen we het begrip inhoud uit het domein meten/meetkunde laagdrempeliger maken voor de leerling? (rinske)
  • Leo en Renske: Welke voorspellende waarde heeft het cijfer op de eindtoets Deviant 3F verbanden op de COE (onderwijsassistent op 2 plekken)? (vincent)
  • Carolien en Jeffrey: Hoe kunnen we door een ontspanningsoefening rekenstress wegnemen? (monica)
  • Sahin en Theo: Wat is de invloed van het gebruik van de oplossingsstrategieën Staartdeling of hapjesmethode op het rekenresultaat? (rinske)
  • Martijn: Beter rekenen door te tekenen? (vincent)

Literatuur divers

Oefenen
Overig
Literatuur (rekenen/wiskunde)

Verzameling van 4000 artikelen over reken-wiskunde onderwijs